The most beautiful things in the world cannot be seen or even touched, they must be felt with the heart.

Ja, jag har inte bloggat på länge, orkar inte berätta varför. Just nu sitter jag och pluggar engelska, jag behöver nog inte träna så mycket, det mesta sitter. Just nu käkar jag apelsin, älskar dom, he-he. Jag tänkte inte lägga ut min outfit idag eftersom jag bara har haft på mig träningskläder idag, hade dans&volleyboll i skolan, det var faktiskt väldigt kul, förutom att mina armar är helt röda nu.



En bättre bild på ringen jag köpte förra veckan.
Why do we close our eyes when we pray? When we cry? When we dream? Or when we kiss? Because we know that the most beautiful things in life are not seen, but felt in heart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0