You have been the one, you have been the one for me.

Hemma igen! Jag var precis på Väla och köpte 3 saker, bilder kommer här. Jag vet att man knappt kan se hur de ser ut men ni kommer ju se hur de ser ut på mina outfit's.
vit blus - 365 Sunshine
Svart blus/tröja med volanger på sidorna - Stockh lm
svart/mörkblå/grå blus - 365 Sunshine
Ja, det är det jag köpte. Egentligen behöver jag mest byxor, men jag köper mest tröjor, blusar, he-he.
Ikväll ska jag kolla på melodifestivalen. För er som inte vet så tävlar:

Pernilla Andersson - Desperados
Danny Saucedo - In the club
Swingfly - Me and my drum
Le Kid - Oh My God
Jonas Matsson - On my own
Rasmus Viberg - Social Butterfly
Jenny Silver - Something in your eyes
Dilba - Try again.

Vet inte hur jag orkar skriva allt men ah.
Nu ska jag äta, bloggar mer senare!

GLÖM INTE BORT FRÅGESTUNDEN! OM DET BLIR FÖR LITE FRÅGOR TAR JAG BORT DEN! NI KAN VARA ANONYMA OM NI VILL, JAG SVARAR PÅ ALLA FRÅGOR!
gå till frågestunden här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0