I hate to see you walk away.

Jag kom precis hem från Väla, köpte faktiskt inget. Haha, är lite stolt över mig själv att jag inte köpte något jag inte behövde. Just nu verkar magtröjor vara väldigt inne, fanns nästan bara sånna. Iallafall. Just nu behöver jag mest nya byxor och skor. Funderar på att köpa ett par vita converse, de passar ju till allt. Men det är nog fortfarande lite för kallt för att ha de på sig. Jag har ju ett par lila redan, men de passar inte till så mycket. Jag skriver lite kort om natten/dagen: Först stack vi ner till stan, kollade lite. Sen gick vi tillbaka till en av mina kompisar och käkade, kollade film och snackade. Sen idag var jag där till typ lite över lunch sen stack jag hem, och som sagt kom jag precis hem från Väla.


Ringen jag köpte igår, Glitter 90 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0